
Aantal klachten leveranciers blijft dalen
Het aantal klachten dat de federale Ombudsdienst voor Energie en de VREG registreerden daalde verder van 679 in het tweede kwartaal van 2024 naar 581 in het derde kwartaal van 2024. Dat dalend aantal klachten resulteert in een verbetering van de score in de klachtenindicator voor enkele leveranciers:
-
- Zo gaat TotalEnergies Power&Gas Belgium van één ster naar twee sterren;
- Elegant en Engie Electrabel krijgen er ook één ster bij en hebben nu elk vier sterren;
- Dats 24 gaat van vier naar vijf sterren;
- Power Online (Mega) gaat van vier naar drie sterren;
- Andere leveranciers behouden hetzelfde aantal sterren tegenover het vorig kwartaal.
Bron: VREG
Inhoud
Meer lezen op onze blog

Het Vlaamse netbedrijf Fluvius heeft de procedure afgerond voor de gunning van een raamcontract voor de levering van nieu…

Uit een onderzoek van Test-Aankoop blijkt dat 48% van de Belgen al vijf jaar of langer dezelfde elektriciteitsleverancier trouw bl…

De energiesector zit op vele vlakken ingewikkeld in elkaar. Of het nu gaat om de wettelijke procedure voor de aansluiting van je h…

Toen de energieprijzen in 2022 ongeziene hoogtes bereikten, trokken de aanbieders van publieke laadinfrastructuur hun tari…