
Aantal klachten leveranciers blijft dalen
Het aantal klachten dat de federale Ombudsdienst voor Energie en de VREG registreerden daalde verder van 679 in het tweede kwartaal van 2024 naar 581 in het derde kwartaal van 2024. Dat dalend aantal klachten resulteert in een verbetering van de score in de klachtenindicator voor enkele leveranciers:
-
- Zo gaat TotalEnergies Power&Gas Belgium van één ster naar twee sterren;
- Elegant en Engie Electrabel krijgen er ook één ster bij en hebben nu elk vier sterren;
- Dats 24 gaat van vier naar vijf sterren;
- Power Online (Mega) gaat van vier naar drie sterren;
- Andere leveranciers behouden hetzelfde aantal sterren tegenover het vorig kwartaal.
Bron: VREG
Inhoud
Meer lezen op onze blog

De keuken is uitgegroeid tot een echte leefruimte. Het is tegelijk de kamer waar een groot deel van ons energieverbruik zi…

Na de aankondigde accijnsstijging in juli, volgt in oktober mogelijk een tweede verhoging, als gevolg van de sterk gedaald…

De elektriciteitsprijzen kenden vorige week een ongewone curve. Waar de marktprijzen voor stroom traditioneel op zondag he…

In het derde kwartaal van 2023 viel de Europese verkoop van warmtepompen met gemiddeld 14% terug ten opzichte van dezelfde…