
Aantal klachten leveranciers blijft dalen
Het aantal klachten dat de federale Ombudsdienst voor Energie en de VREG registreerden daalde verder van 679 in het tweede kwartaal van 2024 naar 581 in het derde kwartaal van 2024. Dat dalend aantal klachten resulteert in een verbetering van de score in de klachtenindicator voor enkele leveranciers:
-
- Zo gaat TotalEnergies Power&Gas Belgium van één ster naar twee sterren;
- Elegant en Engie Electrabel krijgen er ook één ster bij en hebben nu elk vier sterren;
- Dats 24 gaat van vier naar vijf sterren;
- Power Online (Mega) gaat van vier naar drie sterren;
- Andere leveranciers behouden hetzelfde aantal sterren tegenover het vorig kwartaal.
Bron: VREG
Inhoud
Meer lezen op onze blog

De energieprijzen vertonen al enkele maanden een dalende trend. Daarom rijst de vraag of de energieleveranciers de voorsch…

De huidige hoge temperaturen lijken een zegen voor eigenaars van zonnepanelen. Helaas zal je tijdens deze hete periode net…

De federale ombudsdienst voor energie beleeft opnieuw drukke tijden. De eerste negen maanden van 2023 bedroeg het aantal k…

Een vaatwasmachine is onmisbaar in de meeste gezinnen. Je bespaart er heel wat tijd mee en het verlost je meteen ook van e…