
Aantal klachten leveranciers blijft dalen
Het aantal klachten dat de federale Ombudsdienst voor Energie en de VREG registreerden daalde verder van 679 in het tweede kwartaal van 2024 naar 581 in het derde kwartaal van 2024. Dat dalend aantal klachten resulteert in een verbetering van de score in de klachtenindicator voor enkele leveranciers:
-
- Zo gaat TotalEnergies Power&Gas Belgium van één ster naar twee sterren;
- Elegant en Engie Electrabel krijgen er ook één ster bij en hebben nu elk vier sterren;
- Dats 24 gaat van vier naar vijf sterren;
- Power Online (Mega) gaat van vier naar drie sterren;
- Andere leveranciers behouden hetzelfde aantal sterren tegenover het vorig kwartaal.
Bron: VREG
Inhoud
Meer lezen op onze blog

De grote namen op onze energiemarkt zijn de meeste mensen wel bekend, maar ook kleinere spelers winnen de laatste jaren aan belang…

Ze is misschien al van pas gekomen tijdens dit warme voorjaar, of je wenste je dat je er één had: een airco is vaak geen o…

Wie zonne-energie zegt, denkt meteen aan zonnepanelen. Een zonneboiler die de energie van de zon aanwendt voor de verwarmi…

Een bad nemen is voor veel mensen even genieten: heerlijk je lichaam in het hete water dompelen en helemaal tot rust komen…