
Aantal klachten leveranciers blijft dalen
Het aantal klachten dat de federale Ombudsdienst voor Energie en de VREG registreerden daalde verder van 679 in het tweede kwartaal van 2024 naar 581 in het derde kwartaal van 2024. Dat dalend aantal klachten resulteert in een verbetering van de score in de klachtenindicator voor enkele leveranciers:
-
- Zo gaat TotalEnergies Power&Gas Belgium van één ster naar twee sterren;
- Elegant en Engie Electrabel krijgen er ook één ster bij en hebben nu elk vier sterren;
- Dats 24 gaat van vier naar vijf sterren;
- Power Online (Mega) gaat van vier naar drie sterren;
- Andere leveranciers behouden hetzelfde aantal sterren tegenover het vorig kwartaal.
Bron: VREG
Inhoud
Meer lezen op onze blog

Meer dan zevenhonderd gezinnen weigeren de plaatsing van de digitale energiemeter omwille van gezondheidsredenen. Ze beroe…

Eneco brengt binnenkort een dynamisch stroomtarief op de markt. Dat meldt De Tijd. Het is na Engie de tweede energielevera…

Het deeltje van de factuur waarmee allerlei openbare dienstverplichtingen worden gefinancierd, wordt in 2024 iets kleiner. Dat …

In navolging van verschillende andere energieleveranciers biedt nu ook Ebem geen vaste contracten meer aan. De energieleveranciers…