
Fluvius ontvangt 3.766 klachten over digitale meter
Fluvius ontving vorig jaar 3.766 klachten over de digitale energiemeters. Dat is een toename van 40 procent ten opzichte van 2022. Dat meldt Solar Magazine op basis van parlementaire antwoorden van energieminister Zuhal Demir (N-VA).
De minister noemt elk schadegeval er één te veel, maar benadrukt dat niet elke klacht even zwaar is. ‘Zeker niet elke klacht leidt tot schade bij de klant. Zo hebben heel wat klachten betrekking op onder andere een technieker die niet opdaagt op het afgesproken moment, een gevraagde tariefwissel die niet werd doorgevoerd, gebrekkige informatie of slechte correspondentie, enzovoort. Slechts een heel beperkt aandeel van deze klachten heeft effectief tot schade geleid bij de klant.”
Bron: Solar Magazine
Profiteer van promoties en kortingen!
Vergelijk alle gas- en elektriciteitsprijzen op Mijnenergie.be en verander snel en gratis van leverancier.
Inhoud
Meer lezen op onze blog

Op 20 december vorig jaar vroeg Watz, waarvan de cashflow volledig uitgeput is, de rechter om bescherming tegen zijn schuldeisers.…

Diverse parameters bepalen hoe het tarief van een variabel contract evolueert. Een van die factoren is het soort markt waarop je t…

Total heeft zijn naam veranderd in TotalEnergies. Die verandering kadert in de energietransitieprojecten van de leverancie…

De voorbije maanden schakelden almaar meer steden en gemeenten over van arm op rijk gas. Bij heel wat lokale besturen staat de oms…