
“Tevredenheid over energieleverancier verbeterd”
De Belg toont zich meer tevreden over zijn energieleverancier. Dat blijkt uit de resultaten van een tweejaarlijkse bevraging bij 7.500 abonnees door Testaankoop. Al vormen moeilijk te vinden informatie, fouten in de facturatie en een moeilijk bereikbare klantendienst voor veel consumenten nog altijd een struikelblok. Over het algemeen liggen de scores wel hoger dan bij het vorig onderzoek in 2022. Zes energieleveranciers behaalden vijf sterren, vier andere vier sterren en de rest drie sterren. [cta_box color=”blue”]
Inhoud
Meer lezen op onze blog

De koude temperaturen lijken de aardgasprijzen niet te deren. Vandaag zakken de marktprijzen op de richtinggevende Nederlandse TTF…

Het is belangrijk dat je de prijzen van je energiecontract regelmatig vergelijkt. Op die manier geniet je steeds van de beste voor…

Tijdens de zomer ligt het energieverbruik het laagst en genieten we volop van hernieuwbare energie. Kortom, het ideale mom…

Nu we de koudste periode van het jaar naderen, is alle hulp welkom om ons energieverbruik terug te dringen. Om de verwarmi…