
“Tevredenheid over energieleverancier verbeterd”
De Belg toont zich meer tevreden over zijn energieleverancier. Dat blijkt uit de resultaten van een tweejaarlijkse bevraging bij 7.500 abonnees door Testaankoop. Al vormen moeilijk te vinden informatie, fouten in de facturatie en een moeilijk bereikbare klantendienst voor veel consumenten nog altijd een struikelblok. Over het algemeen liggen de scores wel hoger dan bij het vorig onderzoek in 2022. Zes energieleveranciers behaalden vijf sterren, vier andere vier sterren en de rest drie sterren. [cta_box color=”blue”]
Inhoud
Meer lezen op onze blog

De elektriciteitsfactuur van een Vlaams gezin zou in 2025 gemiddeld met 82 euro kunnen stijgen door hogere nettarieven voor elektr…

Ze is misschien al van pas gekomen tijdens dit warme voorjaar, of je wenste je dat je er één had: een airco is vaak geen o…

De Europese Commissie heeft het dynamische prijsplafond voor aardgas afgeklopt. De bedoeling bestaat erin de Europese huis…

Het kan verkeren: in de lente van 2020 wezen alle media op de historisch lage energieprijzen als gevolg van de eerste covi…