
“Tevredenheid over energieleverancier verbeterd”
De Belg toont zich meer tevreden over zijn energieleverancier. Dat blijkt uit de resultaten van een tweejaarlijkse bevraging bij 7.500 abonnees door Testaankoop. Al vormen moeilijk te vinden informatie, fouten in de facturatie en een moeilijk bereikbare klantendienst voor veel consumenten nog altijd een struikelblok. Over het algemeen liggen de scores wel hoger dan bij het vorig onderzoek in 2022. Zes energieleveranciers behaalden vijf sterren, vier andere vier sterren en de rest drie sterren. [cta_box color=”blue”]
Inhoud
Meer lezen op onze blog

De Vlaming vindt weer zijn weg naar een vast energiecontract. Het aantal gezinnen dat voor een zekere prijs opteert, nam h…

Hoe maakt je leverancier een factuur op die overeenkomt met je werkelijke energieverbruik? Heel simpel. Hij baseert zich op jouw m…

In 2023 beschikte 62,74% van de Vlamingen over een contract met g…

De federale ombudsman voor energie wil met een zogenaamd vangnetmechanisme consumenten beter beschermen. Het impliceert da…