
“Tevredenheid over energieleverancier verbeterd”
De Belg toont zich meer tevreden over zijn energieleverancier. Dat blijkt uit de resultaten van een tweejaarlijkse bevraging bij 7.500 abonnees door Testaankoop. Al vormen moeilijk te vinden informatie, fouten in de facturatie en een moeilijk bereikbare klantendienst voor veel consumenten nog altijd een struikelblok. Over het algemeen liggen de scores wel hoger dan bij het vorig onderzoek in 2022. Zes energieleveranciers behaalden vijf sterren, vier andere vier sterren en de rest drie sterren. [cta_box color=”blue”]
Inhoud
Meer lezen op onze blog

Gasnetbedrijf Fluxys moet 550 miljoen euro terugbetalen aan de gebruikers van zijn diensten. Het gaat om een compensatie van de me…
TotalEnergies stuurt ongeveer 36.000 klanten een voorstel voor een lager voorschotbedrag. Wie dergelijke mail ontvangt, ziet zijn …

Naar jaarlijkse traditie ziet de energiefactuur er in 2022 opnieuw anders uit. De wijzigingen situeren zi…

De Nederlandse energieleverancier Vandebron legt klanten met zonnepanelen een heffing op van gemiddeld 10 tot 20 euro per …