
“Tevredenheid over energieleverancier verbeterd”
De Belg toont zich meer tevreden over zijn energieleverancier. Dat blijkt uit de resultaten van een tweejaarlijkse bevraging bij 7.500 abonnees door Testaankoop. Al vormen moeilijk te vinden informatie, fouten in de facturatie en een moeilijk bereikbare klantendienst voor veel consumenten nog altijd een struikelblok. Over het algemeen liggen de scores wel hoger dan bij het vorig onderzoek in 2022. Zes energieleveranciers behaalden vijf sterren, vier andere vier sterren en de rest drie sterren. [cta_box color=”blue”]
Inhoud
Meer lezen op onze blog

Op 20 december vorig jaar vroeg Watz, waarvan de cashflow volledig uitgeput is, de rechter om bescherming tegen zijn schuldeisers.…

De federale energieregulator CREG heeft de sociale energietarieven voor het vierde kwartaal van 2023 gepubliceerd. De stroomprijze…

In 2023 blaast Mijnenergie.be 10 kaarsjes uit! Sinds 2013 is er heel wat gebeurd. Zo bouwde het kleine team van aanvankelijk drie …

Wil je als consument een steentje bijdragen aan een beter milieu? Dan kan je bewust voor groene stroom kiezen. Mijnenergie.be beki…