
“Tevredenheid over energieleverancier verbeterd”
De Belg toont zich meer tevreden over zijn energieleverancier. Dat blijkt uit de resultaten van een tweejaarlijkse bevraging bij 7.500 abonnees door Testaankoop. Al vormen moeilijk te vinden informatie, fouten in de facturatie en een moeilijk bereikbare klantendienst voor veel consumenten nog altijd een struikelblok. Over het algemeen liggen de scores wel hoger dan bij het vorig onderzoek in 2022. Zes energieleveranciers behaalden vijf sterren, vier andere vier sterren en de rest drie sterren. [cta_box color=”blue”]
Inhoud
Meer lezen op onze blog

Energie-experts beschouwen dynamische energiecontracten die de uurprijzen volgen als dé toekomst voor ons energieverbruik.…

In de wereld van de energie bevat de EAN-code kostbare informatie. Zonder die code kan de consument op geen enkel aanbod ingaan. M…

Ondanks de torenhoge energieprijzen kiezen slechts zeer weinig gezinnen over de goedkoopste contracten op de markt. Voor e…

Loont het om in een thuisbatterij te investeren? Het is een vraag die veel eigenaars van zonnepanelen zich na de invoering…