
“Tevredenheid over energieleverancier verbeterd”
De Belg toont zich meer tevreden over zijn energieleverancier. Dat blijkt uit de resultaten van een tweejaarlijkse bevraging bij 7.500 abonnees door Testaankoop. Al vormen moeilijk te vinden informatie, fouten in de facturatie en een moeilijk bereikbare klantendienst voor veel consumenten nog altijd een struikelblok. Over het algemeen liggen de scores wel hoger dan bij het vorig onderzoek in 2022. Zes energieleveranciers behaalden vijf sterren, vier andere vier sterren en de rest drie sterren. [cta_box color=”blue”]
Inhoud
Meer lezen op onze blog

Op 7 december werd de elektriciteits- en gasleverancier Vlaamse Energieleverancier, die sinds 2019 op de markt is, failliet verkla…

Nu de temperaturen langzaam richting zomerse hoogtes klimmen, kijken we er met z’n allen naar uit om een duik in een zwemb…

Bij de meeste energieleveranciers betaal je bovenop de energieprijs een vaste vergoeding. Die dekt hun administratieve en …

Als je in je leven al eens verhuisde is het je misschien al opgevallen: in de ene regio kan je energiefactuur opvallend duurder…