
“Tevredenheid over energieleverancier verbeterd”
De Belg toont zich meer tevreden over zijn energieleverancier. Dat blijkt uit de resultaten van een tweejaarlijkse bevraging bij 7.500 abonnees door Testaankoop. Al vormen moeilijk te vinden informatie, fouten in de facturatie en een moeilijk bereikbare klantendienst voor veel consumenten nog altijd een struikelblok. Over het algemeen liggen de scores wel hoger dan bij het vorig onderzoek in 2022. Zes energieleveranciers behaalden vijf sterren, vier andere vier sterren en de rest drie sterren. [cta_box color=”blue”]
Inhoud
Meer lezen op onze blog

Zou het Shell worden of toch eerder Rabobank? De geruchtenmolen draaide wekenlang op volle toeren, maar de Nederlandse energieleve…

Voor amper 299 euro schaf je bij Lidl Duitsland binnenkort twee balkonzonnepanelen van 415 wattpiek aan, inclusief omvorme…

Wat betekent een automatische verlenging van je energiecontract? Misschien wel dat je factuur plots de hoogte ingaat! Ontdek snel …

Mochten we in België niet meer met aardolie of -gas verwarmen, dan zouden we volgens Kristof Eggermont van Econopolis Stra…