
“Tevredenheid over energieleverancier verbeterd”
De Belg toont zich meer tevreden over zijn energieleverancier. Dat blijkt uit de resultaten van een tweejaarlijkse bevraging bij 7.500 abonnees door Testaankoop. Al vormen moeilijk te vinden informatie, fouten in de facturatie en een moeilijk bereikbare klantendienst voor veel consumenten nog altijd een struikelblok. Over het algemeen liggen de scores wel hoger dan bij het vorig onderzoek in 2022. Zes energieleveranciers behaalden vijf sterren, vier andere vier sterren en de rest drie sterren. [cta_box color=”blue”]
Inhoud
Meer lezen op onze blog

Wie over zonnepanelen en een analoge meter beschikt, betaalt een prosumententarief. Die bijdrage loopt volgend jaar stevig…

Wil je als consument een steentje bijdragen aan een beter milieu? Dan kan je bewust voor groene stroom kiezen. Mijnenergie.be beki…

Zou het Shell worden of toch eerder Rabobank? De geruchtenmolen draaide wekenlang op volle toeren, maar de Nederlandse energieleve…

De maandelijkse voorschotfactuur die je vandaag betaalt, wijkt bij de huidige hoge energieprijzen en telewerk mogelijk ste…