
“Tevredenheid over energieleverancier verbeterd”
De Belg toont zich meer tevreden over zijn energieleverancier. Dat blijkt uit de resultaten van een tweejaarlijkse bevraging bij 7.500 abonnees door Testaankoop. Al vormen moeilijk te vinden informatie, fouten in de facturatie en een moeilijk bereikbare klantendienst voor veel consumenten nog altijd een struikelblok. Over het algemeen liggen de scores wel hoger dan bij het vorig onderzoek in 2022. Zes energieleveranciers behaalden vijf sterren, vier andere vier sterren en de rest drie sterren. [cta_box color=”blue”]
Inhoud
Meer lezen op onze blog

De energieprijzen op de groothandelsmarkten bereiken sinds enkele maanden een bijzonder hoog niveau. Maar hoe sterk stegen…

Investeerde je in zonnepanelen om te besparen op je energiefactuur? Een goed idee! Maar wat als je in de toekomst steeds vaker moe… Door de grillige weersomstandigheden, het politieke beleid en de schommelingen in de energiemarkt staan eigenaars van zonnepanelen in België steeds vaker in het rood, hoewel ze 'groene' stroom produceren.

Nu de energieprijzen gedaald zijn, vertegenwoordigen de heffingen en nettarieven opnieuw een ruimer aandeel binnen jouw to…

De curatoren van de Vlaamse Energieleverancier laten weten dat de ex-klanten hun eindafrekening de komende dagen en weken verwacht…