
“Tevredenheid over energieleverancier verbeterd”
De Belg toont zich meer tevreden over zijn energieleverancier. Dat blijkt uit de resultaten van een tweejaarlijkse bevraging bij 7.500 abonnees door Testaankoop. Al vormen moeilijk te vinden informatie, fouten in de facturatie en een moeilijk bereikbare klantendienst voor veel consumenten nog altijd een struikelblok. Over het algemeen liggen de scores wel hoger dan bij het vorig onderzoek in 2022. Zes energieleveranciers behaalden vijf sterren, vier andere vier sterren en de rest drie sterren. [cta_box color=”blue”]
Inhoud
Meer lezen op onze blog

Mijnenergie.be, jouw vergelijkingsplatform voor energieprijzen, steekt in een nieuw jasje! De bedoeling van de nieuwe look? Jouw g…

Wie recent zijn energiefactuur ontving, stelde vast hoe elektriciteit en aardgas meer dan ooit een flinke hap uit het gezi…

De digitale meter blijft beroeren. De voorbije weken stelden verschillende oppositiepartijen naar aanleiding van een koste…

De jongste twee jaren stegen de abonnementsprijzen voor elektriciteit en voor aardgas gemiddeld met 25%, wat voor een gezin toch a…