
“Tevredenheid over energieleverancier verbeterd”
De Belg toont zich meer tevreden over zijn energieleverancier. Dat blijkt uit de resultaten van een tweejaarlijkse bevraging bij 7.500 abonnees door Testaankoop. Al vormen moeilijk te vinden informatie, fouten in de facturatie en een moeilijk bereikbare klantendienst voor veel consumenten nog altijd een struikelblok. Over het algemeen liggen de scores wel hoger dan bij het vorig onderzoek in 2022. Zes energieleveranciers behaalden vijf sterren, vier andere vier sterren en de rest drie sterren. [cta_box color=”blue”]
Inhoud
Meer lezen op onze blog

Het gebeurt vaak dat energieleveranciers klanten opbellen met de vraag hun voorschotfactuur aan te passen. In de praktijk …

In de nasleep van de energiecrisis beschikken veel gezinnen over een te duur energiecontract. Maar liefst twee miljoen hui…

Het aantal energieleveranciers dat in België actief is, daalde de voorbije jaren. Dat betekent volgens sectorfederatie FEB…

De gasprijs op de Nederlandse TTF-beurs ging vandaag met ruim elf procent de hoogte in. De sterke stijging is het gevolg van een m…