Welkom op onze vernieuwde website! Je zocht naar Energie-Vergelijker.be, maar vanaf nu zijn we Mijnenergie.be. We hebben namelijk onze krachten gebundeld om je een nog betere ervaring te bieden.
Welkom op onze vernieuwde website! Je zocht naar Energie-Vergelijker.be, maar vanaf nu zijn we Mijnenergie.be. We hebben namelijk onze krachten gebundeld om je een nog betere ervaring te bieden.
Contact

Contact TotalEnergies

02 486 21 21

https://totalenergies.be/nl/professioneel/hulp-en-contact/veelgestelde-vragen

Rue Saint-Laurent 54, 4000 Luik

TotalEnergies contacteren

Afhankelijk van het onderwerp van je vraag, kan je TotalEnergies via verschillende telefoonnummers contacteren:

  • Vragen over de klantenzone, gas en elektriciteit: 02 486 22 00
  • Vragen over producten en diensten: 02 486 48 62
  • Vragen over een verhuis, overlijden of echtscheiding: 078 48 08 88
  • Vragen over de Club-kaart of pechverhelping: 02 288 33 22
  • Hulp bij je inschrijving: 02 224 96 20

De klantendienst van energieleverancier TotalEnergies is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 19.00 uur. Stel je een vraag via de website, dan mag je respons verwachten van maandag tot vrijdag van 8.00 uur tot 21.30 uur en op zaterdag van 9.00 tot 14.00 uur. TotalEnergies is bereikbaar per e-mail via support@totalenergies.be of via onlinechat. De energieleverancier is ook aanwezig op Facebook, LinkedIn, Instagram en Twitter.

TotalEnergies klantenzone

In de ‘Mijn Klantenzone‘ van energieleverancier TotalEnergies bekijk en controleer je gemakkelijk je energieverbruik en betalingsgegevens. Je kan er je facturen online betalen of downloaden. Verder kan je ook je voorschot aanpassen en een gedetailleerd overzicht van je energieverbruik bekijken. Wil je je energieverbruik niet altijd op je desktop raadplegen? Download dan de handige TotalEnergies Power & Gas App.

TotalEnergies contactformulier

Vragen over het opzeggen van je energiecontact, je energiefactuur of de TotalEnergies-producten? Aarzel niet en stel je vraag via het contactformulier op de website van TotalEnergies. TotalEnergies beantwoordt je vragen binnen de twee à drie werkdagen.

Gelijkaardige artikels

Niet-periodieke nettarieven energie stijgen met 10%
Prijzen en facturen
Niet-periodieke nettarieven energie stijgen met 10%

De VREG keurde de niet-periodieke nettarieven voor 2023 goed. Dat zijn onder meer: - de aansluittarieven: de tarieven die je betaalt bij een nieuwe aansluiting op het distributienet of een aanpassing aan je bestaa… - de tarieven voor diensten op aanvraag van de netgebruiker: de tarieven die je betaalt voor diensten die de distributienetbeheerder aan je levert, zoals de plaatsing van een digitale meter op je vraag. De niet-periodieke tarieven stijgen met 10% tegenover 2022. De reden voor die toename is de hoge inflatie. Die leidt tot hogere kosten voor de distributienetbeheerders.

Meer lezen
Wat als ik mijn energiefactuur niet kan betalen?
Verbruik en advies
Wat als ik mijn energiefactuur niet kan betalen?

Almaar meer mensen ondervinden problemen om hun energiefactuur te betalen. Maar wat zijn de mogelijke gevolgen en reddings…

3 min.
Meer lezen
Energieleveranciers passen prijzen morgen opnieuw aan: wat mogen we verwachten?
Prijzen en facturen
Energieleveranciers passen prijzen morgen opnieuw aan: wat mogen we verwachten?

De energieleveranciers geven de prijzen voor nieuwe contracten bij het begin van elke maand een update. Na een maandenlang…

3 min.
Meer lezen
TotalEnergies
Officiële partner

Algemene informatie

  • ZoneBRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST, WALLONIË, VLAANDEREN
  • Type consumentParticulier + professional

I want to calculate how much I can save on my energy bill

Locality